Reklamace a vrácení

Vážení zákazníci, vaším pohodlím a spokojeností je pro nás prioritou. Chápeme, že při nákupu online může dojít k situacím, kdy budete potřebovat vrátit či reklamovat zakoupené zboží. Abychom vám proces co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro vás jasné pokyny.

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud vám zakoupený produkt nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu. Po přijetí vráceného zboží vám vrátíme peníze na váš účet nejpozději do 14 dnů.

Jak postupovat:

  1. Kontaktujte nás e-mailem na info@koberex.cz a uveďte číslo objednávky.

  2. Zabalte zboží pečlivě, aby nedošlo k poškození během přepravy. Přibalte vrátkový formulář.

  3. Zašlete nám balík na adresu:

    Sklad - Koberex
    Ústecká 533/9
    184 00 Praha 8 - Dolní Chabry
    .

  4. Po obdržení zboží vás budeme informovat e-mailem.

Poznámka: Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník.

Reklamace

Pokud zjistíte, že zboží má vadu, neváhejte se na nás obrátit. Na veškerý náš sortiment se vztahuje záruka 24 měsíců. Reklamace se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, které nebyly způsobeny nesprávným používáním či mechanickým poškozením.

Postup reklamace:

  1. Kontaktujte nás e-mailem na info@koberex.cz a popište závadu.

  2. Připojte fotografii vadného produktu, případně další relevantní dokumenty.

  3. Náš tým vás bude kontaktovat s dalším postupem.

Co můžete očekávat:

  •  Pokud je reklamace uznána, nabídneme vám opravu, výměnu nebo vrácení peněz.

  •  Celý proces reklamace se snažíme vyřešit do 30 dnů.

Máte dotazy?

Pokud potřebujete další informace ohledně vrácení nebo reklamací, neváhejte nás kontaktovat na +420 737 277 070 nebo e-mailem na info@koberex.cz.